Yönetim Danışmanlığı

YÖNETİM DANIŞMANLIĞI HİZMETLERİ

 

 

Yeni bir iş mi kurdunuz? 

İşinizi geliştirmek mi istiyorsunuz?

Firmanızda kurumsal bir yapıya mı ihtiyaç var?

Şirketinizde olup bitenleri öğrenmek mi istiyorsunuz?

İş akış süreçlerini iyileştirmek mi istiyorsunuz?

Faaliyetlerin verimliliği mi arttırmak istiyorsunuz?

Şirket faaliyetlerini denetlemek mi istiyorsunuz?

İşletmenizin rekabet gücünü mü arttırmak istiyorsunuz?

Yönetim becerilerinizi mi geliştirmek istiyorsunuz?

 

 

               Yukarıdaki sorulardan birini bile evet cevabını veriyorsanız, yönetim danışmanlığı, işiniz için altın bir çözüm anahtarı olabilir.

 

               Yirmi yılı aşkın tecrübelerimiz, uzman kadromuz ve bu güne kadar yüzlerce kurumsal yapı üzerindeki çalışmalarımızla, işinizi geliştirmeye ve büyütmeye yönelik çözümlerimizle yanınızdayız.

 

               Yönetim danışmanlığı hizmetlerimizde, şirket özelinde, şirket faaliyetleri ve ihtiyaçlarına göre çalışmalar yapılmaktadır. Öncelikle şirketin mevcut durumu ele alınır. Şirketin ihtiyaçları ve geliştirilmesi gereken alanlar tespit edilir. Elde edilen bulgulara göre bir yol haritası oluşturulur.  Tespit edilen bulgular ve hazırlanan yol haritasına göre, eylem planı devreye alınır.  

 

                Yönetim danışmanlığı hizmetlerimizde ki tüm çalışmalar, şirket yöneticisi ile bire bir irtibat halinde yürütülmektedir. Yapılan her çalışma, şirket yöneticisinin bilgisi ve onayı ile yürütülmektedir.

 

 

YÖNETİM DANIŞMANLIĞI HİMZETLERİNİN KAPSAMI NEDİR?

               Yönetim danışmanlığı hizmetlerimizin kapsamı, işletme yönetiminin ihtiyaçları doğrultusunda, tüm yönetim süreçlerinin takip edilmesi, eylem planlarının oluşturulması, kurumsal yapının geliştirilmesi, yasalarla tam uyumun sağlanması ve danışmanlık hizmetlerini içermektedir. Bu kapsamda sunulan hizmetler şunlardır;

 

1- Kurumsal Check Up – Mevcut durum analizi.

2 – Finansal danışmanlık.

3 – Finansman süreçlerinin tasarımı (Borç, alacak, çek, senet, kredi, banka işlemleri vb).

4 - Mali danışmanlık.

5 - Muhasebe süreçlerinin tasarımı ve muhasebe sisteminin kurulması.

6 - Maliyet muhasebesi danışmanlığı.

7 – Muhasebe ve finans personellerine eğitim hizmetleri.

8 – İç denetim sisteminin tasarımı ve kurulması.

9 – Bilgi yönetimi ve raporlama hizmetleri.

10 - Kurumsal örgüt mimarisinin tasarımı.

11 - Personel takip sistem tasarımı.

11 - İş akış şemalarının oluşturulması ve süreçlerin tasarımı.

12 - İnsan kaynakları danışmanlığı.

13 - Dijital dönüşüm süreçlerinin tasarımı.

14 - Stratejik plan ve yol haritalarının oluşturulması.

 

 

YÖNETİM DANIŞMANLIĞINI BİZ NASIL YAPIYORUZ?

               Yönetim danışmanlığı hizmetlerimizde, öncelikli olarak firma yöneticilerinin talep ve beklentilerine göre süreç şekillenmektedir. Tanışma sürecinde, “firma yöneticisinin istekleri nelerdir, beklentileri nelerdir, firmanın mevcut durumu nedir, varılmak istenen nokta neresidir” gibi soruların cevapları aranmaktadır.

               Tanışma sürecinde belirlenen talep ve ihtiyaçlar doğrultusunda bir hizmet süreci planlanır. Hizmet sürecinin bir kısmı, işletme adresinde, belirlenen gün ve saatlerde icra edilir. Örneğin, her pazartesi 09:00 ile 13:00 saatleri arası. Bu saatlerde yönetim danışmanı, işletme adresinde hizmet vermektedir. Bu saatler dışında, diğer zamanlarda, telefon, e-mail ve whatsapp uygulamaları ile destek sağlanmaktadır.

 

 

 

YÖNETİM DANIŞMANLIĞI İŞLETMENİZE NE KAZANDIRIR?

 

1 – Liderlik gelişimi; Yönetim danışmanları, işletmenin lideri ve yöneticisi ile bire bir çalışır. Düzenli tecrübe ve bilgi aktarımı, liderlerin yönetim ve karar alma becerisinin arttırılmasına katkı sağlamaktadır.

 

2 – Personel gelişimi; Yönetim danışmanları, iş akış süreçlerinde, firma personellerinin bilgi ve becerilerini gözlemler. Personel yetkinliğinin arttırılmasına yönelik tavsiyelerde bulunur. Gerekli olan eğitimleri verir veya organize eder.

 

3 – Risk Yönetimi; İş dünyası, sürekli değişen dinamik bir yapıya sahiptir.  Bu dinamik süreç içerisinde pek çok yasal yükümlülük ve ticari belirsizlikler vardır.  Yönetim danışmanları, ticari ve yasal riskleri tanımlar ve bunlara karşı önceden bir farkındalık geliştirmenizi sağlar.

 

4– Uzmanlık Ve Bilgi; Yönetim danışmanları çeşitli kurumsal yapılar ve faaliyet alanlarında uzmanlaşmışlardır. Yönetim danışmanının tecrübesi ve sahip olduğu bilgi birikimi, işletmenin kurumsal yapısının geliştirilmesi ve faaliyet verimliliğinin arttırılması yönünde eşsiz bir perspektif sağlar.

 

5 – Rekabet Gücünün Arttırılması; Rekabetçi ortamın sürekli değiştiği iş dünyasında, verimliliğin arttırılması ve doğru stratejik perspektife sahip olmak, firmanın ayakta kalması ve gelişmesi için kritik öneme sahiptir. Yönetim danışmanlığı, firmaların rekabet gücünün geliştirmelerine fayda sağlar.

 

6 – Verimliliği Arttırma Ve İyileştirme;  Yönetim danışmanı, muhasebe süreçleri, pazarlama süreçleri, tedarik süreçleri, personel süreçleri ve faaliyetleri gözden geçirir ve verimliliği artırmak için tavsiyelerde bulunurlar. Bu tavsiyeler, şirket maliyetleri ile giderlerinin azaltmasına, gelirlerin arttırılmasına ve karlılığın maksimize edilmesine katkı sağlayacaktır.

 

7 – Yasalar Karşısında Tam Uyumun Sağlanması; Sürekli değişen kanunlar ve mali mevzuat kapsamında, işletmelere, uyulması gereken çeşitli yükümlülükler getirilmektedir. Bu kanunların takibi ve uygulama geçirilmesi, uzmanlık gerektiren bir alandır. Yönetim danışmanı, işinizin yasal yükümlülükleri hakkında bilgi verecek, yasalarla tam uyumun sağlanması yönünde rehberlik edecektir.

 

8 – Değişim Yönetimi; Firmalar zaman zaman büyüme, kurumsallaşma, şube açma, birleşme, bölünme, yeniden yapılandırma gibi değişikliklerle karşılaşabilmektedir. Yönetim danışmanı, bu tür değişikliklerde süreci sorunsuz bir şekilde organize etmek için etkili bir yol arkadaşı olacaktır.

 

9 – Rahatlık Ve Güven; İşinizin tecrübeli bir uzman tarafından kontrol edilmesi, geliştirilmesi, yasal yükümlülükler karşısında uyumun sağlanması ve işinizin uzman bir ekip tarafından korunmasından gelen rahatlık ve güveni alırsınız. Bu rahatlık ve güven, kendi faaliyet alanınıza odaklanmanıza ve daha üretken olmanıza katkı sağlar.

 

YÖNETİM DANIŞMANLIĞI ALMAK İSTİYORUM. NEREDEN BAŞLAMALIYIM?

               Yönetim danışmanlığı süreçlerinde firmanıza özel bir teklif almak için, ilk etapta talebinizi  aşağıdaki bilgilerle birlikte e-mail veya whatsapp uygulaması üzerinden tarafımıza iletebilirsiniz ;

 

 

Firmanın unvanı;

Firmanın  adresi;

Firmanın ana faaliyeti;

Firmadaki göreviniz;

Firmanın aylık satış faturası sayısı;

Firmanın aylık gider faturası sayısı;

Firmanın aylık banka işlem sayısı;

Firmanın çalışan sayısı;

Firmanın şube sayısı;

Aylık ithalat sayısı;

Aylık ihracat sayısı;

Yönetim danışmanlığı hizmetlerinden beklentileriniz ve hedeflerinizi kısaca açıklayabilir miydiniz;

 

 

 

 

 

 

Etiket; yönetim, danışmanlık, yönetim danışmanlığı, kurumsallaşma danışmanlığı, mali danışmanlık, finansal danışmanlık, insan kaynakları danışmanlığı, muhasebe danışmanlığı, bordro danışmanlığı, dijital dönüşüm danışmanlığı, yönetici danışmanlığı, maliyet muhasebesi danışmanlığı